sobota, 26 stycznia 2013

spróbuję

Światła zaprowadzą Cię do domu i wzniecą ogień w Twoich kościach. Serce rozpadnie się na milion kawałków. Zaczynasz czuć jak znika, właściwie to już go nie czujesz.  Będziesz próbował się pozbierać. Na marne. Twoje palce nie będą przypominały Twoich, kruszą się. Oczy, każdego dnia coraz bardziej smutne. Ten smutek, ta samotność. Bezradność. Usta sine z bólu. Czerwone jak gdyby ktoś je pogryzł. Uda na których zostawiasz ślady złości każdego pierdolonego dnia. Twoja bezradność. Łzy spływające po policzkach. Wielkie, gorzkie krople. Nie płacz, już nie płacz. Zmęczone ciało tak cholernie obolałe. Łam się, rozpadaj na miliony kawałków, daleko stąd jest spokój, który kiedyś Ci zapewnię. A teraz spróbuję Cię naprawić. 

45 komentarzy:

  1. Czy tak łatwo to wszystko naprawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami z jedną jest wiecej problemu niż z pięcioma

      Usuń
    2. Wiem, wiem. Nie będzie łatwo, ale nikt nie powiedział, że pójdzie gładko.

      Usuń
    3. To życzę ci szczęścia :)

      Usuń
    4. Dziękuję, przyda się ;)

      Usuń
  2. Oby Ci się to udało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym, żeby ktoś spróbował mnie naprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że znalazłaby się taka osoba.

      Usuń
    2. Może kiedyś ktoś spróbuje, podejmie się, zaryzykuje... Tymczasem Tobie życzę powodzenia.

      Usuń
    3. Mam taką nadzieję, w życiu trzeba ryzykować.
      Dziękuję.

      Usuń
  4. Więc spróbuj i nich Ci się uda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ludzi naprawić dużo trudniej niż rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Układnie siebie na nowo to cholernie trudna praca. Pozostaje trzymać kciuki i życzyć ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz siłę, żeby pomóc się pozbierać?

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki, żeby wszystko poszło po Twojej myśli :*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma sensu naprawiać nikogo na siłę. to tak, jakby próbować naprawić zimę, bo jest zimna.
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ja wlasnie nie mam gg, zrezygnowalam z niego. W nicku do komentarza wkleje link do mojego profilu i mnie zaprosisz, co? :p W ogole to dziekuje za zyczenia, ktore zlozylas mi w odpowiedzi prawie miesiac temu. Troche sie spoznilam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdro, że ten link mi nie wchodzi? :D

      Usuń
    2. Hahah. Glupi Facebook! XD To ty mnie sprobuj poszukac moze. :D

      Usuń
    3. Dobra, weź do mnie napisz na e-maila tego linka: zatrzymana@onet.pl
      Szukałam Cię i nie ma :o ale jak napiszesz do mnie na mejla to weź pod najnowszą notką mi o tym powiedz XD
      / Zatrzymana

      Usuń
  11. Gdzie jest mój piękny szablon?! :O :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znudził mi się :( a ten nie może być? Brzydki? ;o

      Usuń
    2. Może być, może. Oczywiście! :D Po prostu tamten skradł moje serce od pierwszego spojrzenia. :D

      Usuń
    3. Ach, rozumiem :D też go lubiłam, ale szbyko mi się szablony zaczynają nudzić.. co poradzić

      Usuń
  12. To trudne - naprawiać kogoś. Ale trzymam kciuki, żeby się udało. Bo jeśli chodzi o miłość, to zawsze warto ;)

    OdpowiedzUsuń