czwartek, 24 stycznia 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez trzy blogerki, biorę się za robotę i odpowiadam na wasze pytania!

Na pierwszy ogień Królik.
1. Dlaczego nie lubisz danej pory roku(tej której nie znosisz)?
Za to, że jest tak zimna! I muszę nosić miliony warstw, a i tak jest mi zimno.
2. Co najbardziej lubisz w swojej ulubionej porze roku?
W lecie? To, że nie trzeba chodzić do szkoły (ha!). Mogę porządnie sobie odpocząć, pojechać nad morze, które swoją drogą uwielbiam. I po prostu nigdzie się nie śpieszyć.. Żyć z dnia na dzień, nie martwiąc się o to co będzie za kilka dni. Takie dwumiesięczne życie na spontanie.
3. Co uważasz na temat zimy?
Jest piękna, to trzeba przyznać! Aczkolwiek nienawidzę minusowych temperatur przez które muszę chodzić opatulona w milion swetrów, rajstopy, szaliki, czapki i tym podobne.
4. Czy lubisz robić zdjęcia? I jakie one są: zwykłe, artystyczne?
Uwielbiam! Bycie fotografem w przyszłości to moje małe nierealne marzenie. A co do moich zdjęć to nie wiem jakie one są. Czasami zwykłe, czasami artystyczne, a czasami nawet z rąsi. A co! To chyba zależy od tego czy mam wenę na ich robienie czy też nie.
5. Gdzie najwięcej spędzasz czasu w wirtualnym świecie?
Ostatnimi czasy coraz więcej na skype rozmawiając z chłopakiem i oczywiście blogosfera. Jestem tu codziennie i czytam, choć czasami nie daję znaku życia.
6. Czy grasz w jakieś gry?
Jak już to jedynie planszowe, chińczyk ale eurobiznes.
7. Jakiego typu książki czytasz i czy w ogóle czytasz? Dlaczego?
Czytam coraz rzadziej, z tego powodu ubolewam. Ale najbardziej lubię czytać książki o prawdziwym życiu. Bez owijania w bawełnę. Życie ludzi biorących narkotyki, pijących, czy też życie dzieciaków, które dużo przeżyły. Wiem, że o to nie pytasz, ale najlepsza książka jaką kiedykolwiek przeczytałam to "Odlot na samo dno" J. Frey. Może ktoś poleci jakieś książki? :)
8. Jakie programy oglądasz w telewizji?
Rzadko oglądam telewizję
9. Co znaczy dla ciebie wyobraźnia?
Wyobraźnia składa się z wielu elementów. Kształtuje się ona na podstawie naszych przeżyć, doznań i pragnień. Tak sądzę. jest dla mnie czymś niewiarygodnie ważnym. Kiedyś moja wyobraźnia była uboga, dzięki czytaniu wzbogaciłam ją. 
10. Jak wyobrażasz sobie podróż marzeń (chodzi mi o samą podróż, nie cel podróży)?
Najlepiej podróż autostopem! Pełna niespodzianek i nieprzewidzianych zdarzeń.
11. Co uważasz na temat mojego bloga? :)
Bardzo lubię czytać Twoje notki, w sumie to jedynie Twoje. Ten blog jest jednym z tych, które częściej odwiedzam!


Teraz pytania od Diny.
1. Gdybyś miała polecić mi jedną książkę jaka by to była? Dlaczego właśnie ta?
"Odlot na samo dno". Wcześniej o niej wspominałam.
2. Gdybyś mogła wyjść na obiad z jakąś ze znanych osobistości, kto by to był i dlaczego?
Pewnie każdy wypowiada tu jakieś zagraniczne nazwisko jakiejś super-wielkiej gwiazdy, a ja po prostu powiem Bisz. Raper. Mój idol i faworyt. Niedawno pojawił się na polskim rynku hip-hopowym, ale podbił moje serce. Myślę, że facet ma wiele do powiedzenia na każdy temat. Dobrze, by było wymienić poglądy z taką osobą. Dowiedzieć się od niego czegoś o świecie, o jego toku myślenia i spojrzeniu na świat.
3. Co sądzisz na temat tatuowania? Masz tatuaż/ chciałabyś mieć?
Bardzo mi się podobają, szczególnie u mężczyzn! Zobacz tutaj! Ale uważam, że takie wytatuowanie ciała wymaga wielkiej odwagi. I owszem, chciałabym mieć tatuaż. Bardzo podobają mi się na nadgarstku lub pod zgięciem łokcia. Nie jestem pewna czy zrobię taki, a jeśli już musiałabym się porządnie zastanowić co miałby on przedstawiać.
4. Gdybyś mogła pojechać na rok w dowolne miejsce, gdzie chciałabyś spędzić ten czas i dlaczego?
Chorwacja! Dlaczego? Od zawsze mnie fascynowała, po prostu.
5. Kiedy nie używasz klawiatury, piszesz piórem czy długopisem?
Długopisem.
6. Czy musisz używać kalendarz, żeby spamiętać, gdzie? co? jak? kiedy?
Jeśli chodzi o spotkania to nie, jeśli o sprawdziany i tego typu rzeczy - owszem.
7. Jak wygląda Twoje idealne śniadanie?
Nie ma idealnego śniadania, jest dobrze, gdy zdążę je zjeść przed wyjściem do szkoły.
8. Czym są dla Ciebie zdjęcia?
Są zatrzymaniem chwili na małej przestrzeni. Są wspomnieniem.
9. Kim chciałaś być, kiedy miałaś sześć lat i jak to ma się do twoich obecnych planów?
Piosenkarką! Zrezygnowałam, bo raczej nikt nie chciałby słuchać tego jak sobie fałszuje.
10. Jakie, twoim zdaniem, są najpiękniejsze słowa, które można usłyszeć od drugiego człowieka?
Jestem z Ciebie dumny/a.
11. Czego nie może zabraknąć w twojej torbie/ plecaku?
Telefonu, portfela. I już niedługo oświadczenia o oddaniu organów po śmierci, na razie noszę nie wypełnione!

I na koniec kinogwy.
1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Nie mówmy tu o tym. 
2. Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu?
Moje dwie przyjaciółki, chłopak i rodzina.
3. Jeśli musiałabyś wybrać za co umrzeć, co by to było?
Jeśli za coś, to jedynie za kogoś na kim mi zależy.
4. Czego boisz się najbardziej, co jest Twoją fobią, co Cię obrzydza?
Boję się szczepionek! Strasznie, bardzo, ogromnie. Teraz w ferie muszę iść do pielęgniarki, na samą myśl się wzdrygam! A co mnie obrzydza? W sumie to nie wiem, trochę tych rzeczy jest..
5. Czy jesteś za karą śmierci? I dlaczego?
Jeśli osoba skazana jest osobą winną to owszem. Nie chciałabym, aby ktoś umarł tylko dlatego, bo sąd źle wydał wyrok. Dlaczego? Uważam, że osoby takie, które mordują, gwałcą itp. po prostu na to zasługują. Są bezuczuciowymi bestiami.
6. Gdybyś mogła posiąść jedną super moc, co by to było?
Chciałabym umieć się teleportować!
7. Jakiej muzyki słuchasz? Wymień ulubiony zespół czy artystę.
Przeważnie rapu. Bisz, Huczuhucz, Coldplay, Małpa, Bonson.
8. Po jakie książki sięgasz najczęściej? Wymień tytuł, autora. Poleć coś. :)
Patrz pytanie 7 u Królika.
9. Gdybyś mogła zmienić coś w swoim życiu, co byś zmieniła?
Swoje miejsce zamieszkania.
10. Lubisz siebie?
W sumie to tak.. Staram się akceptować siebie, a jeśli coś mi się nie podoba to pracuje nad tym?
11. Zamknij oczy... Gdzie i z kim teraz jesteś?
Nasz dom na poddaszu u boku najwspanialszego mężczyzny na ziemi. 

Nie nominuję nikogo, nie mam siły wymyślać pytań. I dziękuję za nominacje!

33 komentarze:

  1. Sporo się o Tobie dowiedziałam. Mam nadzieje, że uda Ci się pojechać do Chorwacji - jest tam pięknie i ludzie są myli (wiem bo 2 lata temu byłam) można się porozumieć nawet po polsku nawet lepiej niż po angielsku :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś tam? Zazdroszczę Ci. Jeśli tam pojadę to dopiero, gdy będę już na siebie zarabiała, więc muszę jeszcze troszkę poczekać.

      Usuń
    2. No to w przyszłości napewno kiedyś pojedziesz :) Nawet lepiej tam jechać niż nad morze nasze. Bo tam pogoda jest na 100% bylismy 2 tygodnie i tylko jeden dzień padało :D.

      Usuń
    3. Teraz przez to co mówisz chcę jeszcze bardziej tam pojechać! *.*

      Usuń
    4. Spokojnie pojedziesz. Ludzie tam jerzdza zamiast nad morze :P

      Usuń
  2. Mówisz książki o życiu - osobiście z takich uwielbiam pamiętnik narkomanki. Czytałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale zamierzam. W mojej superfantastycznejbibliotece jest ona zawsze wypożyczona, a nikt nie ma bym mogła pożyczyć.

      Usuń
  3. OCH, piękni ludzie w linku! Ja osobiście nie jestem AŻ takim hardcorem, ale mam ciągoty nieziemskie :D Za 3 miechy kolejna dziara. Moja mama myśli, że ostatnia... ale ona jeszcze nie wie :D
    Dziękuję za odpowiedzi! :* pięknie dziękuję. A książkę dodaję do spisu na 2013 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile masz tatuaży? Co przedstawiają? Chciałabym zobaczyć :D

      Usuń
    2. Mam jeden póki co, bardzo lakoniczny :) W kwietniu robię drugi, a w grudniu trzeci :)

      Usuń
    3. A gdzie ten tatuaż jest? I gdzie planujesz następne zrobić? ;P

      Usuń
  4. Książki o życiu - polecam "Kartografię" Kamili Shamsie. Czytałam ją chyba dwa lata temu, płakałam jak dziecko. Jest niesamowita. Od pierwszego do ostatniego słowa, nawet długo skończeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ją dostanę to oczywiście przeczytam. Trafia do listy książek, które poszukuje.

      Usuń
  5. Ah ta teleportacja :D i to poddasze rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do tematu zimy stuprocentowo się z Tobą zgadzam. Jest pięknie, ale strasznie zimno, więc już lepsze lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ode mnie wielki plus za Bisza, Małpę i Bonsona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchasz ich? Nie spodziewałam się!

      Usuń
    2. Ano słucham, słucham. :) Czemu nie? ;>

      Usuń
    3. Nie wiem, tak mi do Ciebie nie pasuje :P

      Usuń
  8. Wszędzie widzę ten łańcuszek... ;d
    Chciałabym tatuaż <3 I Chorwację.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi :) zainteresowałaś mnie książką :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń