sobota, 9 lutego 2013

30-day challenge

day 2, zdjęcie Twojego biurka
Na moim biurku, jak można zauważyć nie ma żadnego komputera, laptopa ani nic podobnego! Dużo osób dziwi się temu, jak to możliwe, że nie mam laptopa w swoim pokoju?! Jezu, maskara ;o a biurko - nic specjalnego (tutaj nawet posprzątane mam). I zdjęcie niestety musiałam zrobić telefonem, bo mój aparat nie jest w stanie, więc mam nadzieję, że wybaczycie mi tą jakość. Na biurku można standardowo znaleźć lakiery, chusteczki i książki  Gdybym nie miała ferii pewnie leżałoby na nim milion notatek i książek z przeróżnych przedmiotów i sama nie ogarniałabym co do czego, ale jakoś sobie staram się z tym radzić. 

day 3, screen Twojego pulpitu
Te dwa dni wydają mi się być jakieś bezsensowne, ale cóż. Skoro się podjęłam to zrobimy, a co mi tam. Nie wiem co mam napisać o mim pulpicie, kurde, pulpit jak pulpit. Nie ma co się rozdrabniać na miliony kawałków by cokolwiek o nim powiedzieć. Widzicie co się na nim dzieje.

Tak ogólnie to dziś 4 miesiące.. a on nawet o tym nie wspomniał, nawet nie odpowiedział na mojego smsa, w którym mówiłam, że jesteśmy razem te 4 miesiące. Zawsze pamiętał

21 komentarzy:

  1. Może jest tak zajęty, że zapomniał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisałam mu smsa, w którym było wyraźnie napisane. Jak mógł zapomnieć?

      Usuń
    2. Może chce zrobić czy niespodziankę, że nie zapomniał :)

      Usuń
  2. Faceci tak nie liczą czasu :). Dla niego to żadna specjalna okazja, traktuje to jak coś normalnego :D. Wiem coś na ten temat bo mam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, on zawsze pamiętał. Zawsze było "Ania, trzy miesiące!"... Może jeszcze sobie przypomni o mnie.

      Usuń
    2. A może już mu się znudziło liczyć? Też się szybko nudzę liczeniem. Zobaczysz, że to nic takiego :D

      Usuń
  3. Ojejciu no, jest tylko facetem, od nich się dużo nie wymaga :D poza tym, może ma czymś głowę zaprzątnięta, na pewno pamięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On zawsze ma głowę zaprzątniętą czymś czym nie powinien, a ja się denerwuję tylko ;P

      Usuń
    2. No to skoro wiesz, że ma zaprzątniętą, to na pewno jak sobie przypomni, to złoży życzenia i takie tam :D nie przejmuj się! :*

      Usuń
  4. Ja rozumiem, że się pamięta o roku czy coś... ale czwarty miesiąc? Nie ogarniam niektórych par... Bez obrazy.

    Na zaocznych będziesz miała tyle samo roboty, co na dziennych, plus jeszcze będziesz płacić za nie. :) Jesteś w technikum czy zawodówce, że tak mówisz? xD Jak chcesz, możesz podać. Ja na końcówki mam jedwab, ale jeszcze serum z Biovaxa sobie kupię. Niedługo będę musiała te silikony spłukiwać, zawsze o tym zapominam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są sprawy ważne i ważniejsze, dla mnie każdy dzień z nim jest ważny. Każdy miesiąc jest dla mnie czymś cudowny, dlatego chcę o tym mówić.

      W technikum. Ale i tak wolałabym pracować i w międzyczasie sobie studiować. Tak sobie wymarzyłam ;)

      Ja jedwabiu używałam, ale nic mi to nie dawało. Teraz mam to:
      http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&sa=N&tbo=d&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=uFp4X-eiJP0CWM:&imgrefurl=http://www.prosalon.eu/produkty/pielegnacja/odzywki-i-maski/0&docid=Rg7y2ehH-AOlkM&imgurl=http://www.prosalon.eu/pliki/produkty/duze/465631692.jpg&w=230&h=307&ei=fK8WUZG6DMTPhAeqhIHwDQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:4,s:0,i:93&iact=rc&dur=540&sig=113762847472257953687&page=1&tbnh=182&tbnw=126&start=0&ndsp=24&tx=31&ty=38
      I bardzo mi pomaga! :)

      Usuń
    2. Do czasu, do czasu... Ty chcesz mówić, ale może on nie chce mówić. Faceci inaczej patrzą na związek, chyba że są superwrażliwcami, co każdy miesiąc kłaniają się pannie do stóp i dają kwiatek w nagrodę za spędzenie razem czasu. Jakoś podchodzę do tego sceptycznie... Ale co ja mogę wiedzieć, toć ja forever alone. ^-^
      Praca + nauka to raczej popularna forma studiowania. Też zapewne będę w takiej sytuacji. Chyba że postanowię zarabiać w weekendy. ^-^
      Czyli maski do włosów używasz tylko na końcówki? :D Bo jedwab nie jest od tego, żeby poprawić kondycję włosów, tylko od tego, żeby zabezpieczyć je przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi typu tarcie, suszenie gorącym nawiewem itp. :)

      Usuń
  5. Widzę, że na biurku leży super ksiażka " Ostatnia Piosenka" Każdy ma swoje miejsce na laptopa.

    On na pewno pamięta, ale faceci mają to do siebie że 1 lub 2 miesiąc wspominają a potem dopiero co rok. Np. Mój po 1 miesiąca dał mi róże (myślałam, że tak będzie co miesiąc), a teraz jest co rok. Uważa, że chce akcentować każdy rok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam mieć szafeczkę w biurku <3
    I co, odezwał się?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki porządek na biurku xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. borze zielony, czemu wszyscy mają taki porządek na tych biurkach i pulpitach xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah, faceci ;d 4 miesiące. Wydaje mi się prawie jak nieskończoność. Podobno właśnie po 4 miesiącach mija zauroczenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo! Widzę, że też masz minimalistyczny porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, kolejna osoba biorąca udział w projekcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Porządek! ;o

    hm ... faceci...

    OdpowiedzUsuń
  13. To gdzie masz kompa jak nie na biurku? O.o ;)

    OdpowiedzUsuń