wtorek, 5 lutego 2013

30-day challenge, day 1


Widziałam to już u kilku osób, a ja planowałam napisać takiego posta od dłuższego czasu. W końcu zabieram się za to, choć nie jest łatwo, bo uważam, że nie potrafię pisać o sobie. A tu na pierwszy rzut trzeba się przedstawić.
Mam na imię Ania i niedługo skończę osiemnaście lat. Czego swoją drogą cholernie nie chcę, bo to przecież częściowe wejście w dorosłe życie. W sumie to bardzo chcę już być dorosła, mieć swój własny kąt na ziemi, ale boję się i nie chcę tego. Gryzę się z sobą i swoimi myślami. Lubię prowadzić spontaniczne życie i nie planować tego co się wydarzy, lubię żyć chwilą. Bo to przecież takie lepsze, takie niespodziewane. Nie wiesz co się wydarzy, jutro, pojutrze, za rok, za dwa, więc po co planować. Moją wielką miłością, od zawsze, na zawsze, do końca życia jest, był i będzie rap. Podziwiam każdego rapera osobno i wszystkich razem. Niektórzy bardzo wpływają na moje życie i sposób postrzegania niektórych sytuacji przeze mnie. Dla niektórych to tylko rap, dla mnie aż. Dla mnie wielka część mojego życia. Od dłuższego czasu interesuję się fotografią. Ostatnio nawet byłam na profesjonalnej sesji fotograficznej w studio. Hkljfaosdujxmdrauialjatrldkx (mój okrzyk radości i szczęścia, o tak!). Jezu, nogi z waty miałam, gdy weszłam do tego niby małego pomieszczenia. Gdy zobaczyłam wszystkie lampy i obiektywy jakie ma ten fotograf. Gdy wzięłam go w swoje małe łapki i popstrykałam sobie zdjęcia  a potem asystowałam przy sesji! Ach! Nawet zostałam zaproszona by on zrobił mi sesję. Ja? Na zdjęciach? Po tej drugiej stronie obiektywu? 
Jestem wysoką brunetką o piwnych oczach. Jestem zafascynowana światem, chciałabym podróżować. Rodzice, dlaczego jesteście tak okrutnie i się nie zgadzacie?! Lubię dobrze się bawić, porządnie wytańczyć nawet przy discopolo. Lubię wiejskie potańcówy w moim małym miasteczku. Jestem bardzo niecierpliwa. Nie jestem spokojną osobą, kiedyś mogłabym z ręką na sercu powiedzieć, że jestem szara myszką. A teraz? Wybuchowa, szybko się złoszczę. Co szczerze mówiąc odbija się na moim chłopaku, ale znosi to dzielnie. 
W sumie trochę też opisałam o swoim hobby, ale to cząstka mnie. Coś co mnie kształtuje, co sprawia to jaka teraz jestem.

65 komentarzy:

  1. A gdzie najbardziej chciałabyś dotrzeć w tych swoich podróżach? :) I co byś tam ze sobą zabrała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała pojechać do Japonii, Chorwacji, Hiszpanii. A co bym tam ze sobą zabrała, chodzi Ci o coś szczególnego?

      Usuń
  2. Świetnie jeśli masz takie pasje i powinnaś je rozwijać :) Dlaczego się rodzice nie zgadzają na ta sesje?

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu po drugiej stronie nie? Spróbuj ^^

    Podróże, super sprawa. Może jak skończysz te osiemnaście, zmienią zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że nie jestem wystarczająco ładna by mieć taką sesję :P

      Może, zobaczymy. A jak nie to mam przed sobą całe życie.

      Usuń
    2. Przestań, przesadzasz na pewno ;) Poza tym gdybyś nawet była niezbyt ładna ( w co wątpię ) to możesz mieć w sobie to 'coś' co dobry fotograf uchwyci i zdjęcia wyjdą rewelacyjne ^^ Cóż Ci szkodzi? ;>

      Oczywiście, że tak. Ja przed chwilą sobie wymyśliłam, że się przeprowadzam do Nowej Zelandii ;o

      Usuń
    3. Wstydzę się :<

      Czemu akurat tam? ;>

      Usuń
    4. Głupoty opowiadasz ;D

      Bo jest pięknie i jest praca ^^

      Usuń
    5. Nie opowiadam głupot, serio się wstydzę :P

      A no chyba, że tak.

      Usuń
  4. kurczę, tak sobie to czytam - ja także robię zdjęcia, także chciałabym podróżować, także niedługo skończę 18 lat, także chcę, ale boję się dorosłości. czego można się tu dowiedzieć! : D

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jak wiele nas łączy !
    szczegolnie to : rodzice dlaczego jesteście tacy okrutni (czy jakoś tak) mi własnie nie pozwolili na wyjazd do koleżanki do Niemiec ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czasami potrafią swoim NIE zepsuć wszystko..

      Usuń
  6. Zawsze można któryś z punktów pominąć ;] Mi np. nie bardzo pasuje pokazywanie się w sieci i wolę pozostać anonimowa, więc sobie daruję umieszczanie fotografii swej facjaty (czy też innej części ciała). Osiemnastką nie ma się co stresować, bo przecież nagle dorosła i w pełni samodzielna się nie staniesz - to będzie się stopniowo rozwijało, więc z całą pewnością zdążysz wkręcić się w ten wir. Rap mnie trochę odrzuca, ale też pasjonuję się fotografią, chociaż zdecydowanie bardziej amatorsko. Też jestem niecierpliwa ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, wiem. Też wolałabym te punkty ominąć.
      Wiem, że od razu nie stanę się dorosła. W sumie to dużo się nie zmieni, dostanę tylko prostokątny kartonik. Ale to dla mnie zaczynanie wchodzenia w to życie.. No zobaczymy, może z czasem dorosnę do dorosłości..
      Ale moje zdjęcia też nie są jakieś super profesjonalne ;P

      Usuń
    2. Nie ma się czego bać :)

      Usuń
    3. Ale ze mnie taka boidupa w tej kwestii ;P

      Usuń
    4. Lęki winno się przezwyciężać :)

      Usuń
    5. Może z czasem przezwyciężę i ten lęk ;>

      Usuń
    6. Z czasem na pewno :)

      Usuń
  7. Oj, niecierpliwość, znam to. Uciążliwe strasznie.
    Wiesz, masz całe życie przed sobą i będziesz miała jeszcze dużo czasu na podróżowanie, a to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie coraz bardziej. Czasami jestem tak niecierpliwa, że płacze. A może to jakaś panika? Nie mam pojęcia...
      Tak, kiedyś będę sobie podróżowała :)

      Usuń
  8. ... a jednak się ruszyłaś. :) Już niedługo kończę, woohoo! I wg mnie powinny być lepsze zadania...
    Ja też chcę podróżować i w ciągu wakacji zamiast na wyjazd do jednego, dwóch państw, wyjechać parokrotnie do kilku. *-* Niestety takie podróże są dość kosztowne... Może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam czytałam kiedyś te zadania wszystkie, ale w sumie już ich dokładnie nie pamiętam :D
      Jak będziesz zarabiała i w ogóle to może uda się podróżować ;P

      Usuń
    2. Zawsze możesz zajrzeć w rozpiskę, którą powyżej umieściłaś, jeśli cię pamięć zawodzi. :D
      To jest więcej niż prawdopodobne. Zamierzam podróżować, choćby po to, by odpocząć od codziennej rutyny. Nie wytrzymam w jednym kraju całego roku, to jest stanowczo nudne, zwłaszcza w moim wieku, kiedy chcę się rozwijać kulturowo i językowo. ^-^

      Usuń
    3. No wiem o tym :D
      A ile masz lat? Ja sobie zacznę podróżować, gdy już się ustatkuję. Tak sądzę ;>

      Usuń
    4. To kocyk! :3
      Mam 16 lat. :) Ja jakoś na studiach pewnie, ze znajomymi na krótkie wyjazdy, a potem to jak się ustatkuję. :P

      Usuń
    5. Młodziutka! Ja tam nie chcę iść na studia :D

      Usuń
    6. Dlaczego nie chcesz iść na studia? Młodziutka? Jestem zaledwie 2 lata od ciebie młodsza! :D
      Kończą się zapewne dlatego, że muszą. Każdy ma swój czas, ty już miałaś, ja mam teraz. Cieszę się nawet, że teraz, bo najgorsze sprawdziany za mną chyba. :D

      Usuń
    7. A obcięłam równo końcówki i grzywkę też podcięłam równo, w wyniku czego wyglądam jak kupa, ale muszę do września poprawić wygląd moich włosów, zwłaszcza na końcach. Więc nie żałuję, nawet jeśli jest mi tak smutno z powodu krótkiego warkocza czy tego zazwyczaj przyjemnego muskania kosmyków w okolicach łopatek. :<

      Usuń
  9. Fajne masz podejście do życia, żyć chwilą i nie planować niczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co planować? Kiedyś to robiłam, ale z mojego planowania nic nie było..

      Usuń
  10. Ja myślała kiedyś podobnie. Spontan z sponatanem ale po liceum, trzeba zacząć planować swoje życie niestety.

    Fotograł napewno zauważył coś wyjątkowego w Tobie. Może kiedyś pokarze swoje dzieła :D

    Jeszcze masz sporo czasu na podróżowanie to się spełni cierpliwości. Ja miała to szczeście, że podróżowała dużo jak była w Twoim wieku, ale tylko dlatego, bo startowałam na zawodach zagraniczny. Tylko co z tego jak widziałam tylko hotel, hale gdzie był konkurs i autokar . Teraz to nadrabiam z moim K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś dorosnę do tego by planować.
      Może, nie wiem. Zobaczymy :D
      Też to kiedyś nadrobię, na razie mam dużo spraw na głowie i mało czasu na podróże. Choć pewnie jakby była taka możliwość, że mogłabym to korzystałabym z tego ;P

      Usuń
    2. Do tego się nie dorasta, do tego życie zmusza....

      Napewno jeszcze nadrobisz :) Poza tym są rzeczy ważniejsze i mniej ważne

      Usuń
  11. sorry za błedy, ale jestem wykończona po walce na egzaminach :)mam nadzieje, że się doczytasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety pod koniec maja też kończę osiemnastkę i wcale z tego powodu zadowolona nie jestem. Fakt faktem, że to nadal -naście ale z tego co mi wiadomo czas po 18-nastce płynie szybciej. A ja za wszelką cenę wolałabym go zatrzymać.
    Co do podróżowania - ja również bym chciała, ale koszty są powalające. Może kiedyś uda mi się wyjechać do Tokio czy Londynu. :)
    Mój gust muzyczny zmienia się co jakiś czas wraz z humorem. Uwielbiam rap ale także rocka jednak moim ulubionym zespołem jest Simple Plan (a tak swoją drogą polecam) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, jak dobrze, że mnie rozumiesz! Chciałabym pozostać na razie w tym wieku jakim teraz jestem. Szkoda, że tak się nie da.
      No fakt, takie podróżowanie nie jest najtańsze ;P
      A ten zespół kojarzę, znam kilka piosenek :D

      Usuń
    2. No niestety nie da się he
      Chłopak mnie nim zaraził. Wcześniej nie miałam ulubionego zespołu he :D

      Swoją droga ładny szablon! :))

      Usuń
    3. No widzisz, mnie chłopak zaraził rapem :D tzn wcześniej też słuchałam, ale on pokazał mi wielu, innych raperów :D

      Dziękuję, ale już go nie ma :)

      Usuń
    4. Kurczę, często zmieniasz szablony? He już widzę trzeci odkąd bloguje xDD
      Ten również jest bardzo ładny! ;D

      Usuń
  13. Podróże <3 Uwielbiam, kocham, potrzebuje i mi ich brakuje.
    Możesz mi zrobić sesję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam! Jest tyle miejsc, które chciałabym zobaczyć *.*
      Dobrze! Mów kiedy i gdzie :D

      Usuń
    2. Aż mi się płakać chcę jak myślę ilu z nich nigdy nie zobaczę...
      Zawsze! Zapraszam do mnie :P

      Usuń
    3. Można sobie popatrzeć na zdjęcia, tak dla pocieszenia :D
      Ok! Kiedyś na pewno wpadnę na sesję ;>

      Usuń
  14. osiemnastka nie taka straszna, jak ją malują, do dorosłości od osiemnastki jeszcze trochę jest ;)
    a podróże uwielbiam<3 tylko moi rodzice na szczęście rozumieją i nie mają nic przeciwko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jej nie chcę :D

      Usuń
    2. też nie chciałam... a potem się okazało, że jest całkiem spoko :D

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że i u mnie tak będzie :D

      Usuń
    4. na pewno ;)
      zabrzmi banalnie i jakbym miała milion lat :P ale to serio są najlepsze lata ;)

      Usuń
  15. Osiemnastka. Heh, pierwszy krok w papierkowym dorosłym życiu to wyrobienie dowodu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna osoba, której pasją jest rap :). Co raz częściej spotykam takie osoby.

    Mam nadzieję, że spełnią się Twoje marzenia dotyczące podróżowania :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej dużo osób słucha rapu ;P
      Też mam taką nadzieję.. może kiedyś *-*

      Usuń
    2. Nie wydaje mi się :D, ale mój Ukochany ma całą kolekcję płyt z hip hopem.

      Wszystko jest do zrobienia ;p.

      Usuń
  17. Miałam podobne myśli przed osiemnastką, ale teraz wszystko jest spoko. Tak naprawdę to po niej nic się nie zmienia. Rap... moja miłość. :D Kogo obecnie słuchasz najczęściej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie po mojej też się nic nie zmieni, dziwny lęk :D
      Hmm... więc tak, zacznę od Bisza, Małpa, Bonson, VNM, Na pół etatu, Huczuhucz, Diox. Ale wydaje mi się, że najczęściej słucham Bisza. Zresztą to się co jakiś czas zmienia :D a Ty?

      Usuń
  18. Szczerze mówiąc dziwię sie, że rodzice nie pozwalają podróżować.;)

    OdpowiedzUsuń