środa, 13 lutego 2013

dzień 4, czyli 5 ulubionych cytatów

Trudny orzech do zgryzienia, mam wybrać te pięć ulubionych? 
1. "Bądź niczym bijące źródło, nie zaś jak staw, w którym zawsze stoi ta sama woda". Weronika postanawia umrzeć. Te słowa miały zawisnąć w wersji angielskiej na mojej ścianie, kiedy to nastąpi? 
2. "-Boję się.
-Czego?
-Że już nie będę taka szczęśliwa jak teraz.." Trzy metry nad niebem. Każdego dnia czuję to samo, każdego dnia boję się. Bo przecież chcę pozostać tak szczęśliwa jak teraz jestem.
3. "Milcz jak do mnie mówisz - przykładam palec do ust, chcę słyszeć Twój oddech, nie potrzeba nam słów" Na pół etatu. 
4. "Daję słowo, oddałbym wszystko, żeby dziś być gdzieś z Tobą" Miuosh.
5. "Zostaw na później wszystko, co mówiłaś przed chwilą, tylko patrz i spojrzeniem wyznawaj mi miłość" Małpa. 
Szczerze powiedziawszy to mogłabym Wam tutaj dopisać jeszcze milion takich cytatów, bo nie mam tych ulubionych, ale wybrałam te, które najbardziej zapadły mi w pamięci. Z którymi nawet czasami się utożsamiam. 

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam cytaty. Te też są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie lubię Małpy (w sumie tylko dlatego, że Jego "Paznokcie" niesamowicie źle mi się kojarzą, przypominają mi o kimś) to właśnie Jego cytat jest mistrzostwem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto skreślać, bo źle kojarzy się jedna piosenka. Też tak raz miałam i okazało się, że ma całkiem niezłe kawałki.

      Usuń
  3. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej mi się ten czwarty podoba.
    ale ja ostatnio jestem dość monotematyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten cytat. Odzwierciedla to co czuję codziennie i to jak bardzo chciałabym być bliżej swojej miłości.

      Usuń
  5. Nie wiedziałam, że taki dobry ten suchar... Lepszy jest, jak się go głośno komuś powie. :D Bywają i takie dni... ja dzisiaj mam dzień do spania. Po powrocie z dwugodzinnego spaceru, walnęłam się w kimę i wstałam dwie godziny później, to chyba niezdrowe. :/
    Jako że uwielbiam "Trzy metry nad niebem", to plusik dla ciebie za ten, skądinąd ładny i życiowy, cytat. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 4 - znany, znany. ;-)

    Jak sytuacja z Nim?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego XD. Sięgam po inne cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 'Najbardziej żałuje, że niczego nie żałuje'

    A mi te słowa zapadły w pamięć ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. bez wątpienia Małpa w cytatach to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten 3 cudowny mogłabym sie pod nim podpisać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam cytaty! Sama podkreślam zdania w książkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne, choc dla mnie pierwszy odpada - unikam twórczośc PC w moim zyciu:)

    OdpowiedzUsuń