wtorek, 29 stycznia 2013

co jest?

Nie rozumiem co się dzieje, gdzie się podziewasz. Gdzie zginąłeś pomiędzy tym wszystkim. Zmieniłeś się, nie jest tak jak kiedyś. Nie szepczesz czułych słów, a ja sama muszę pytać czy kochasz. Tak mi przykro, tak mi źle. Ty tego nie rozumiesz.. nie rozumiesz. Gdzie się podział najczulszy mężczyzna na ziemi? Jest tam w Tobie nadal, ale schował się. Niech wróci. Czy to wszystko spowodowane jest tą jebaną odległością?


Edit 21:05/ Rozmawiałam z nim o tym, nie raz. Zawsze słyszę "nie wiem czemu tak jest, powinnaś wiedzieć, że Cię kocham". Dobra, wiem o tym. Ale to przykre, gdy druga połówka Ci tego nie mówi, choć Ty się starasz. Tyle.

38 komentarzy:

  1. Porozmawiaj z nim a nie na blogu. Wszelkie niejasności TRZEBA wyjaśniać, żeby nie obudzić się, kiedy będzie za późno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmawiałam przecież. Możesz przeczytać to co dopisałam i to co mi mówi.

      Usuń
  2. Zgadzam się z diną porozmawiaj z Nim a napewno coś się wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod powyższymi komentarzami. Nie ma sensu się zadręczać, skoro można wszystko wyjaśnić. Zapytać, powiedzieć co leży na sercu :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtórzę - rozmawiałam z nim, nie raz.

      Usuń
    2. W takim razie nie rozumiem o co mu chodzi. Czemu taki dystans...

      Usuń
    3. Też tego nie rozumiem. Rozumiałabym, gdyby był taki od początku.. ale nie był.

      Usuń
  4. On sam z siebie Ci nie powie co się dzieje, faceci nigdy sami z siebie nie mówią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedy zobaczy, że się oddalasz przyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem się coś wypala pomiędzy ludźmi. może wystarczy szczerze pogadać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze masz świetne szablony. piękna prostota i przejrzystość.

      Usuń
    2. Tak, rozmowy wiele dają.
      Dziękuję! Szczerze mówiąc to mi zawsze się podobają Twoje :P

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że to chwilowy kryzys...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że teraz wszystko wraca do normy..

      Usuń
  8. Odległość nie jest sprzyjająca, pośrednio coś o tym wiem, i najważniejsze jest to by porozmawiać, wyjaśnić. Tylko rozmowa i szczerość może pomóc, nic innego.

    OdpowiedzUsuń
  9. takie wpisy tylko mnie utwierdzają w przekonaniu, że związki na odległość są absolutnie nie dla mnie.
    może to tylko chwilowy kryzys?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie martw się, to pewnie chwilowe... Czasem po prostu tak jest... TZgadzam się z poprzedniczkami, pogadaj z Nim.

    OdpowiedzUsuń
  11. odległość czasem jest dużą przeszkodą :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bywają gorsze chwile, minuty, dni. Na pewno niedługo będzie lepiej:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Faceci tak mają XD. Przytul go jak będziesz miała okazje i posiedź w ciszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro zapewnił Cię, że Cię kocha, nie ma sensu się zadręczać. Facetom ciężko przychodzą takie wyznania, wolą gestem pokazać, co czują, niż to z siebie wydusić.
    Trzymajcie się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. odległość? no tak, może być problemem. posiedź i poprzytulaj Twojego faceta, wydobędziesz z powrotem czułość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z dziewczynami, odległość nie działa pozytywnie na związek. Wiem, że faceci nie są zbyt wylewni jeżeli chodzi o wyrażanie uczuć, więc jeżeli mówi, że kocha - zaufaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to czasem mam wrażenie, że po jakimś czasie, im się po prostu nie chce o nas dbać. Są leniami, już nas mają, to odpuszczają po trochu, co jakiś czas ;). Musisz mu przypominać, że kobieta lubi czułości. No, ale kurde. Kto czułości nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Bednarka !
    http://eyes-of-ordinary-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie lubię, gdy ciągle mi On słodzi i mówi, że mnie kocha. Ja to wiem. Wolę jak mi powie raz na dzień niż 8747934 razy. Bo czasami aż mnie mdli od tych słodkości. Ja wolę powiedzieć co jakiś czas, a nie rzucać tego ot tak, bo wiele osób mówi to z automatu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jednak związki na odległość mają swoje wady...
    Ha, za każdym razem, gdy widzę nazwisko Kamil Bednarek, to nie mogę wytrzymać ze śmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  21. rutyna zawsze wypala uczucie.
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiedz mu wprost a dobitnie, że potrzebujesz otwartych zapewnień o jego uczuciach, a nie swoich własnych domysłów.
    Niech facet sobie nie myśli;)
    Długo wy już razem?

    OdpowiedzUsuń
  23. właśnie, szczera rozmowa to podstawa, może w końcu zrozumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mogę wiedzieć ile Was dzieli kilometrów?

    OdpowiedzUsuń
  25. Może poprostu jest przemeczony. Ja też sie czasme tak przy swoim czuje mimo, że nie dzielą nas km. Ale on ciezko pracuej i czasem jest tak zmeczony, że myśli tylko o spaniu. Poza tym wydaje mi się, że faceci myślą, że my powinniśmy brać to za pewnik(coś oczywistego) a nie chcieć słyszeć bez przerwy potwierdzenia. Ale każda baba lubi bez przerwy dostawac czułości. Dlatego potem mam chore myśli, że może jest coś nie tak

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobno jak facet raz powiedział, że kocha, to to obowiązuje tak długo, aż tego nie odwoła.

    Nie martw się, ja się ze swoim nie widziałam miesiąc i ani nie powiedział, że kocha, ani że tęsknił. Musiałam go zmuszać.

    Ile kilometrów Was dzieli?

    OdpowiedzUsuń